Pomoc Najczęściej zadawane pytania


1. Jak się zarejestrować w Trenerland?
Aby zarejestrować się w Trenerland, kliknij na ikonę “Rejestracja” widoczną w menu głównym.

Następnie:
a. Wypełnij formularz online.
Zwróć uwagę na poprawność wpisanego adresu e-mail - jest on bardzo ważny dla dokończenia rejestracji. Następnie  zapoznaj się z wyświetlonym na stronie Regulaminem Trenrlad - potwierdzenie rejestracji oznacza, że akceptujesz sformułowane w nim zasady!
c. Odbierz e-mail potwierdzający rejestrację.
Kliknij na link, który otrzymasz w e-mailu.
d. Uzupełnij dane teleadresowe i pozostałe elementy formularza

2. Czy rejestracja jest obowiązkowa?
Jeśli chcesz zostać na trenerland.pl Gościem nie musisz się rejestrować, aby przegadać oferty i kontaktować się z Trenerami. Rejestracja jest konieczna w momencie, gdy zechcesz wystawić trenerowi komentarz i ocenę.

3. Jak zmienić dane personalne
Jeśli w zmienisz swój telefon, adres lub cokolwiek innego, będziesz mógł zaktualizować swoje dane po zalogowaniu się w serwisie, za pomocą zakładki “Zmiana danych”.

4. Moje hasło nie działa. 
Aby uzyskać nowe hasło  kliknij na ikonę “LOGOWANIE” i kliknij “Przypomnij hasło”. Następnie wpisz swój e-mail i kliknij “Wyślij hasło”. Na podany adres mailowy zostanie wysłany e-mail z linkiem, na który należy kliknąć. Na stronie, która się otworzy należy osobiście ustawić swoje nowe hasło.

5. Chcę wyszukać ofertę. Jak to zrobić?
Jeśli chcesz znaleźć ciekawą ofertę, skorzystaj z wyszukiwarki dostępnej na stronie głównej. Wybierz interesujące Cię dyscypliny oraz miejscowość. Jeśli chcesz bardziej zawęzić zakres wyszukiwania, przejdź do wyszukiwania szczegółowego (strona “Trenerzy”), gdzie dodatkowo znajdziesz takie parametry jak: nazwisko, wiek, płeć, województwo oraz kod pocztowy. Przedstawimy Ci listę ofert, które spełniają Twoje kryteria. Zapoznaj się z naszymi propozycjami i wybierz tę, która najbardziej spełnia Twoje oczekiwania.

6. Jak skontaktować się z Trenerem?
Jeśli chcesz skontaktować się z Trenerem, skorzystaj z formularza kontaktowego "wyślij wiadomość" dostępnego przy każdej ofercie lub skorzystaj z innych danych kontaktowych jakie znajdziesz na wizytówce np. telefon, prywatny mail, Facebook itp.

7. Jak skontaktować z trenerland.pl?
Jeśli masz do nas pytanie, na które nie znalazłeś odpowiedzi w Pomocy, zgłoszenie dotyczące działania serwisu, sugestię, propozycję współpracy – skorzystaj z naszego formularza kontaktowego. Jest to jedyna droga kontaktu z naszym serwisem.

8. Czy Trenerland.pl pośredniczy w transakcjach?
Trenerland.pl nie pośredniczy w transakcjach. Umożliwia jedynie zamieszczenie ogłoszenia. Finalizacja, płatność i wszystkie inne szczegóły są uzgadniane wyłącznie pomiędzy Trenerem i osobą zainteresowaną.

9. Jak wystawić komentarz i ocenę
Komentarz możesz wystawić w momencie, po zarejestrowaniu się w serwisie jako “zwykły użytkownik”.

Następnie:
a. Zaloguj się w serwisie
b. Przejdź do strony “Trenerzy”
c. Odszukaj na liście trenera, któremu chcesz wystawić komentarz
d. Wejdź na profil wybranego trenera i  na dole wizytówki najedź na “KOMENTARZE I OCENY” i kliknij na “dodaj”
e. Wystaw ocenę. Możesz przyznać od 1 do 6 gwiazdek. 1 gwiazdka to ocena najniższa, zaś 6 gwiazdek najwyższa.
f. Wpisz treść komentarza i kliknij “Dodaj ocenę / komentarz”

Możesz wystawić tylko jedną ocenę dla każdego trenera. W każdej chwili można zmienić swoją ocenę lub ją usunąć, postępując podobnie jak w powyższym krokach.

10. Potwierdzenie autentyczności
Jesteś użytkownikiem konta Platinum? Chcesz aby twój profil posiadał potwierdzenie autentyczności. Czeka Cię jeszcze jeden krok. Po zarejestrowaniu się, koniecznie prześlij skany dokumentów potwierdzających Twoją kwalifikacje (szkolenia, kursy, dyplomy itp.) na adres kontakt@trenerland.pl. Po dokonaniu pozytywnej weryfikacji przesłanych dokumentów, twoje konto zyska potwierdzenie autentyczności.

11. Płatności
Wszystkie transakcje między trenerami i trenerland, odbywają się poprzez PayU - operatora płatności internetowych. PayU daje możliwość płacenia kartą kredytową lub przelewem bankowym. Jeśli nie masz konta w banku, wybierz z listy metodę płatności: “Płacę przelewem tradycyjnym” i  wydrukuj gotowy blankiet przekazu.

 

12. Co się stanie jeśli nie opłacę kolejnego abonamentu?

Jeśli posiadasz pakiet GOLD lub PLATINUM, którego ważność właśnie się skończyła i nie dokonałeś kolejnej wpłaty, wówczas twoje konto, automatycznie zostanie przekształcone na CLASSIC.